Jeżeli chcesz pracować z kluczowymi klientami w oparciu o strategiczne partnerstwo to potrzebujesz wiedzy czym jest proces Joint Business Planning i jak go wdrożyć na poziomie operacyjnym. Poznaj narzędzia JBP ułatwiające przygotowanie do procesu negocjacji narzędziowych z klientem i nabądź umiejętności ich prowadzenia tak, aby zakończyły się podpisaniem Joint Business Planu.
Zaufali nam:
Jak to działa? Szkolenie składa się z niezależnych modułów, które możesz realizować w dowolnej kolejności – wybierasz tylko te obszary, które potrzebujesz w swoim rozwoju.
Format szkolenia: Jeden dzień szkoleniowy (10:00-15:30) to pięć intensywnych 45-minutowych bloków z przerwą obiadową. Pracujemy stacjonarnie na realnych case studies – zdobywasz praktyczne umiejętności, wymieniasz doświadczenia z innymi uczestnikami i masz bezpośredni kontakt z trenerem.
Lokalizacja: Centrum Szkoleniowo - Konferencyjne BusinessRoom (10 piętro, sala nr.5), ul. Tytusa Chałubińskiego 8, Warszawa
Sprawdzone w praktyce: Programy warsztatów powstały w oparciu o rzeczywiste doświadczenie w zarządzaniu firmami FMCG oraz realizację projektów dla producentów z branży FMCG i PHARMA. Moduł negocjacyjny bazuje na wieloletniej praktyce szkoleniowej z kupcami i działami sprzedaży producentów.
Efekt? Konkretne kompetencje we wspólnym planowaniu biznesu z kluczowymi klientami.
01
📅 02.12.2025
📍 Centrum Szkoleniowo – Konferencyjne BusinessRoom
Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 8 (piętro 10), sala nr.5
9:30 – 10:00 – Networking i rejestracja uczestników
10:00 – 10:45 – Pierwszy moduł
11:00 – 11:45 – Drugi moduł
12:00 – 12:45 – Trzeci moduł
12:45 – 13:30 – Przerwa lunchowa (45 minut)
13:30 – 14:15 – Czwarty moduł
14:30 – 15:15 – Piąty moduł
15:45 – 17:00 – Networking
02
📅 03.12.2025
📍 Centrum Szkoleniowo – Konferencyjne BusinessRoom
Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 8 (piętro 10), sala nr.5
9:30 – 10:00 – Networking i rejestracja uczestników
10:00 – 10:45 – Pierwszy moduł
11:00 – 11:45 – Drugi moduł
12:00 – 12:45 – Trzeci moduł
12:45 – 13:30 – Przerwa lunchowa (45 minut)
13:30 – 14:15 – Czwarty moduł
14:30 – 15:15 – Piąty moduł
15:45 – 17:00 – Networking
Nazywam się Tomasz Szwedowicz. Jestem managerem z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami w sektorze FMCG, absolwent studiów MBA (WSB MERITO Poznań) i dyplomowany Trenerem (Uniwersytet WSPS Warszawa) oraz Członkiem Zarządu ICV Poznań (International Association of Controllers).
Prowadzę warsztaty i szkolenia, występuję na konferencjach i prowadzę wykłady, pomagam zrozumieć zasady procesu Joint Business Planning, budżetowania scenariuszowego i narzędziowego prowadzenia procesu negocjacji.
Jestem liderem nastawionym na innowacje, realizującym w praktyce zasadę partnerstwa biznesowego wierzącym, że każda organizacja posiada niewykorzystany potencjał prowadzący do zwiększenia efektywności i wzrostu zysków. Jako Interim Manager projektuje i wdrażam proces Joint Business Planning, realizuje projekty consultingowe z zakresu analizy i planowania strategicznego, projektowania modeli biznesowych w oparciu o Business Model Canvas.
Specjalizuje się w szkoleniach z negocjacji narzędziowych oraz warsztatach łączących obszary sprzedaż, trade marketing i marketing oraz controllingu w procesie Joint Business Planning z kluczowymi klientami. Pasjonują mnie trudne wyzwania, które przekształcam w szanse rozwoju.




































