Wspólnie budujemy sukces Twojej organizacji

Jesteśmy firmą doradczą specjalizującą się w transformacji relacji między producentami a sieciami handlowymi. Od lat pomagamy firmom przejść od tradycyjnych negocjacji do strategicznego partnerstwa opartego na danych i wspólnych celach biznesowych.

Specjalizujemy się w projektach dotyczących optymalizacji procesów Joint Business Planning, wdrażania rachunkowości zarządczej P&N i budżetowania scenariuszowego, szkoleń z zakresu współpracy kategoriowej oraz budowania długoterminowych relacji handlowych w sektorze FMCG.

Nasi Klienci osiągają zakładane cele biznesowe przy wysokim poziomie zaangażowania zespołów.

Współpracujemy z wiodącymi markami i sieciami handlowymi w Polsce.

Katarzyna Młynarczyk

AI Design Leader

Katarzyna Młynarczyk jest akredytowaną projektantką usług (Accredited Service Designer Master), doświadczonym trenerem biznesu, globalnym liderem zespołu usług IT oraz seryjną przedsiębiorczynią. Posiada 12-letnie doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii biznesowych (ponad 80 w portfolio), koncentrując się na cyfrowej transformacji i podejściu 'Insights as a Service' (IaaS).

Jako Global Team Leader w firmie z listy Fortune 500 (Equinix) oraz była CEO i współzałożycielka Socjomanii (czołowej firmy w konsultingu marketingu digital), zdobyła unikalne doświadczenie w pracy z organizacjami na szczeblu C-Level oraz zarządzaniu międzynarodowymi zespołami. Jest wielokrotną przedsiębiorczynią, która z sukcesem wprowadziła na rynek cztery własne marki, w tym Sell a Service i startup Rebread (TOP 3 Challenger Brands Forbes). Uzyskała tytuł Strong Women in IT (2021 i 2025).

Jej kluczowe kompetencje obejmują Strategic Planning, Data Analysis, Product Discovery oraz holistyczne projektowanie doświadczeń klienta (CX). Jako ekspertka z tytułem MBA w Service Innovation and Design, specjalizuje się w wykorzystaniu Design Thinking i Business Model Canvas do redefiniowania modeli biznesowych i tworzenia unikalnych propozycji wartości. To strategiczne podejście jest idealnie dopasowane do wsparcia kadry zarządzającej w procesie Joint Business Planning, mającym na celu szybkie dostosowanie strategii, ułatwienie procesów oraz budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej. Ma na koncie ponad 8000 godzin szkoleń , dzieląc się wiedzą jako ceniony wykładowca akademicki.

Tomasz Szwedowicz

CEO Launching Solution

Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami (FMCG). Z wykształcenia Administratywista, absolwent MBA (Uniwersytet WSB MERITO Poznań). Dyplomowany Trener (Uniwersytet SWPS). Członek Zarządu ICV Poznań (International Association of Controllers)

Jako Interim Manager realizuje projekty consultingowe z zakresu analizy i planowania strategicznego, projektowania modeli biznesowych w oparciu o Business Model Canvas, oraz procesy z zakresu controlling.

Specjalizuje się w szkoleniach z negocjacji narzędziowych oraz warsztatach łączących obszary sprzedaż, trade marketing i marketing oraz controllingu w procesie Joint Business Planning z kluczowymi klientami.

Jarosław Hofman

Trade Marketing Manager

Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu kluczowymi elementami trade marketingu w sektorze dóbr szybko zbywalnych oraz produktów farmaceutycznych.

Absolwent studiów z zakresu Marketingu Produktów Farmaceutycznych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Przez ostatnie 10 lat związany z branżą farmaceutyczną prowadzi kompleksowe projekty z obszarów trade marketingu i customer shopper marketingu. W sukcesem opracowuje i implementuje strategiczne projekty trade marketingowe w oparciu o profile klientów oraz matryce produktowe.

W codziennej praktyce biznesowej realizuje zasadę „Success Built Through Cooperation” integrując strategie taktyki, aktywności marketingowe oraz sprzedażowe co stanowi podstawę do współpracy z Klientami w oparciu o formułę Joint Business Planning.

Ewa Żelechowska

Chief Marketing Officer w QAH Pharmamarketing 360

Ekspertka marketingu farmaceutycznego i komunikacji skierowanej do lekarzy i farmaceutów.

Od 21 lat zajmuje się marketingiem farmaceutycznym, a od 2008 roku wdraża strategie i kampanie omnichannelowe, ze szczególnym uwzględnieniem grup produktów Rx/OTC pozbawionych wsparcia zespołów przedstawicielskich. Ostatnie lata to dynamiczny rozwój specjalizacji w zakresie digital marketingu HCP.

W QAH zajmuje stanowisko  Chief Marketing Officera – odpowiadając za rozwój i spójność marki na rynku. W swojej pracy łączy kreatywne podejście rodem z agencji reklamowej, z ekspercką wiedzą o realiach rynku farmaceutycznego i mocną orientacją na cel sprzedażowy.

Fascynuje się neuromarketingiem i psychologią decyzji w kontekście komunikacji HCP. Chętnie dzieli się swoją wiedzą – jako mentorka młodych marketerów i product managerów, prelegentka wydarzeń branżowych i autorka publikacji o skutecznej komunikacji z HCP.

Paweł Garbaty

Menedżer ds. kontrolingu

Doświadczony menedżer kontrolingu, specjalizujący się w zarządzaniu finansami, analizie efektywności operacyjnej oraz partnerstwie biznesowym w zakresie finansów.

Jego doświadczenie obejmuje modelowanie finansowe, budżetowanie, planowanie strategiczne, prognozowanie, analizę kosztów oraz dostarczanie analiz finansowych kluczowym interesariuszom.

Przez ponad 10 lat kariery zawodowej zdobył szeroką wiedzę z zakresu planowania finansowego, budżetowania i raportowania, pracując w różnych branżach, takich jak Pharma, Retail, FMCG i Healthcare. Pracował w międzynarodowych korporacjach o różnej wielkości i strukturze, zdobywając doświadczenie w dynamicznych i zróżnicowanych środowiskach biznesowych.

Obecnie pracuje w LUX MED jako Menedżer ds. kontroli finansowej szpitali. W przeszłości związany z MagnaPharm, Olsen Fashion, AstraZeneca, Avon i SuperPharm. Swoją karierę rozpoczynał od pracy w dziale audytu w tzw. firmach BIG 4 (EY i KPMG).

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie, mąż oraz ojciec. Pasjonat biegania, nowych technologii, gotowania i czytania książek.

Karol Korszuń

Adwokat, Partner w Kancelarii Fairfield

Od 12 lat doradza podmiotom z branży Life Sciences działającym na wszystkich poziomach obrotu – od producentów i wytwórców, poprzez dystrybutorów, hurtownie farmaceutyczne, po apteki ogólnodostępne. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z dystrybucją i marketingiem produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz żywności specjalistycznej, jak również w kwestiach refundacyjnych.

Mecenas Karol Korszuń ma bogate doświadczenie w zakresie przygotowywania i negocjacji umów handlowych, zarówno z kontrahentami z Unii Europejskiej, jak też spoza EOG. Z powodzeniem projektował i wdrażał nowe struktury współpracy oraz dystrybucji na rynku farmaceutycznym. W swojej praktyce zawodowej doradza Klientom także w kwestiach związanych z zamówieniami publicznymi, prawem konkurencji oraz compliance.

Zakres pomocy świadczonej przez Karola Korszunia obejmuje także wsparcie przy opracowywaniu optymalnych form prowadzenia działalności gospodarczej. Przeprowadził szereg szkoleń dla właścicieli i kierowników aptek ogólnodostępnych na temat dopuszczalnych form prowadzenia działalności gospodarczej, kontroli prowadzonej przez inspekcję farmaceutyczną, czy też bieżących zmian w przepisach regulujących działalność apteczną. Prowadził także szkolenia z zakresu refundacji i prawa reklamy.

Ukończył z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji UW oraz Centrum Prawa Amerykańskiego.

Hubert Adamczyk

Public Speaking Trainer

Ekspert komunikacji strategicznej i doradca liderów specjalizujący się w transformacji biznesowej i wizerunkowej w erze sztucznej inteligencji (AI). Pomaga menedżerom i organizacjom zrozumieć oraz wykorzystać potencjał AI w budowaniu przewagi konkurencyjnej, kładąc nacisk na kluczowy czynnik ludzki.

W swoich szkoleniach i programach doradczych uczy, jak skutecznie zarządzać komunikacją w dobie AI – od wdrażania zmian w zespołach po budowanie osobistego wizerunku lidera, który potrafi nawigować w nowej rzeczywistości technologicznej. Koncentruje się na rozwijaniu kompetencji przyszłości, niezbędnych do efektywnej współpracy człowieka ze sztuczną inteligencją. Pokazuje, jak wykorzystać AI do wzmacniania strategii marketingowych i PR, jednocześnie świadomie zarządzając ryzykiem etycznym i wizerunkowym.

Jego doświadczenie, zdobyte m.in. na styku sektora publicznego i nowych technologii, pozwala łączyć perspektywę strategiczną z głębokim zrozumieniem społecznego wpływu AI. Twórca podcastu „W centrum komunikacji” oraz PARP.talks. Wykładowca akademicki, ekspert PARP oraz Ośrodka i Analiz Prawnych Akademii De Virion. Uczy liderów nie tylko adaptacji do zmian, ale świadomego kształtowania przyszłości, w której technologia służy człowiekowi, a komunikacja pozostaje fundamentem sukcesu.