
Proces Joint Business Planning – na czym polega i jak z nim pracować
Poznaj sprawdzoną metodę projektową, która zamienia chaotyczne negocjacje w biznesowe partnerstwo z kluczowymi klientami – krok po kroku, od decyzji zarządu, poprzez action plan i realizację projektu Joint Business Planning z klientem, po operacyjne działania.
Zaufali nam:
Jeśli prowadzisz zespoły sprzedaży, marketingu, trade marketingu lub product managementu, ten webinar pokaże Ci, jak wdrożyć proces Joint Business Planning, który zamieni chaos w przewidywalność.
Przeprowadzę Cię przez kompletną ścieżkę wdrożenia – od uzyskania akceptacji zarządu, przez kaskadę taktyczną i standardy operacyjne, aż po przejęcie procesu przez Product Ownera. Zobaczysz, jak w praktyce prowadzić projekty JBP z kluczowymi klientami na poziomie operacyjnym.
Poznasz narzędzia, które działają: Profil Klienta, Matrycę Produktową, Matrycę Pricingową, Uzasadnienie Biznesowe oraz Analizę Scenariuszową. Zrozumiesz metodykę, governance, KPI, harmonogram i rolę PMO w całym procesie.
Dowiesz się, jak przygotować i przeprowadzić projekt JBP z klientem – od Action Planu, przez mierzenie efektów i iterowanie scenariuszy, po mechanikę kwartalnych business review. Opanujesz techniki mitygowania ryzyk, domykania luk oraz kwartalnego rolowania planu 3+9 miesięcy w horyzoncie 24 miesięcy.
Nazywam się Tomasz Szwedowicz. Jestem managerem z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami w sektorze FMCG, absolwent studiów MBA (WSB MERITO Poznań) i dyplomowany Trenerem (Uniwersytet WSPS Warszawa) oraz Członkiem Zarządu ICV Poznań (International Association of Controllers).
Prowadzę warsztaty i szkolenia, występuję na konferencjach i prowadzę wykłady, pomagam zrozumieć zasady procesu Joint Business Planning, budżetowania scenariuszowego i narzędziowego prowadzenia procesu negocjacji.
Jestem liderem nastawionym na innowacje, realizującym w praktyce zasadę partnerstwa biznesowego wierzącym, że każda organizacja posiada niewykorzystany potencjał prowadzący do zwiększenia efektywności i wzrostu zysków. Jako Interim Manager projektuje i wdrażam proces Joint Business Planning, realizuje projekty consultingowe z zakresu analizy i planowania strategicznego, projektowania modeli biznesowych w oparciu o Business Model Canvas.
Specjalizuje się w szkoleniach z negocjacji narzędziowych oraz warsztatach łączących obszary sprzedaż, trade marketing i marketing oraz controllingu w procesie Joint Business Planning z kluczowymi klientami. Pasjonują mnie trudne wyzwania, które przekształcam w szanse rozwoju.



































