Wdrażamy w organizacjach proces JBP
Proces JBP (Joint Business Planning) to kompleksowe podejście do budowania współpracy między partnerami biznesowymi, oparte na wspólnych celach, danych i planach działania. Nasze rozwiązania wspierają organizacje w analizie potencjału rynkowego, wyznaczaniu priorytetów i skutecznej realizacji strategii, zapewniając trwały wzrost i mierzalne rezultaty.



Joint Business Planning
Co zyskuje organizacja
Zakres
procesu JBP
Jak wygląda JBP z Klientem
Narzędzia
i zasoby
Matryca produktowa
Profil
klienta
Uzasadnienie biznesowe
Czym jest Joint Business Planning
Proces Joint Business Planning to element strategii biznesowej. W ramach procesu dwie lub więcej firm współpracują ze sobą w celu opracowania wspólnych planów biznesowych, które pozwolą na osiągnięcie wyznaczonych w ramach współpracy celów. Realizując projekt JBP firmy, współpracując w celu opracowania planów sprzedaży, wprowadzenia nowych produktów na rynek, repozycjonowania cen sprzedaży i poziomu realizowanej marży. Wspólnie planują rozwój kategorii produktowej wraz z private label w oparciu o proces CATMAN, wypracowują szerokość asortymentu w kategorii i Point of Purchase (PoP). Ustalają plan działań marketingowych i trade marketingowych, dystrybucji, produkcji lub też innych działań biznesowych. Opracowany w procesie JBP Action Plan zawsze uwzględnia cele obu stron, a także szczegółowo rozpisane działania, jakie partnerzy będą podejmowali, aby osiągnąć założone cele. JBP pomaga firmom zwiększyć konkurencyjność, dzięki zmianie formuły współpracy i koordynacji działań z klientami albo dostawcami. Wymaga on jednak zaangażowania i zaufania obu stron, a także otwartości na wspólne cele i działania.
Główne korzyści z wdrożenia i realizacji procesu JBP
Podstawowym celem i zarazem korzyścią z realizacji procesu JBP jest uzyskanie przez obie strony tego procesu określonego profitu poprzez:

Obszary procesu Joint Business Planning

Główne założenia procesu Joint Business Planning

Joint Business Planning
Co zyskuje organizacja
Zakres procesu
JBP
Jak wygląda JBP z Klientem
Narzędzia
i zasoby
Matryca produktowa
Profil
klienta
Uzasadnienie biznesowe
Czym jest Joint Business Planning
Proces Joint Business Planning to element strategii biznesowej. W ramach procesu dwie lub więcej firm współpracują ze sobą w celu opracowania wspólnych planów biznesowych, które pozwolą na osiągnięcie wyznaczonych w ramach współpracy celów. Realizując projekt JBP firmy, współpracując w celu opracowania planów sprzedaży, wprowadzenia nowych produktów na rynek, repozycjonowania cen sprzedaży i poziomu realizowanej marży. Wspólnie planują rozwój kategorii produktowej wraz z private label w oparciu o proces CATMAN, wypracowują szerokość asortymentu w kategorii i Point of Purchase (PoP). Ustalają plan działań marketingowych i trade marketingowych, dystrybucji, produkcji lub też innych działań biznesowych. Opracowany w procesie JBP Action Plan zawsze uwzględnia cele obu stron, a także szczegółowo rozpisane działania, jakie partnerzy będą podejmowali, aby osiągnąć założone cele. JBP pomaga firmom zwiększyć konkurencyjność, dzięki zmianie formuły współpracy i koordynacji działań z klientami albo dostawcami. Wymaga on jednak zaangażowania i zaufania obu stron, a także otwartości na wspólne cele i działania.
Główne korzyści z wdrożenia i realizacji procesu JBP
Podstawowym celem i zarazem korzyścią z realizacji procesu JBP jest uzyskanie przez obie strony tego procesu określonego profitu poprzez:

Obszary procesu Joint Business Planning

Główne założenia procesu Joint Business Planning

Joint Business Planning
Co zyskuje organizacja
Zakres
procesu JBP
Jak wygląda JBP z Klientem
Narzędzia
i zasoby
Matryca produktowa
Profil
klienta
Uzasadnienie biznesowe
Czym jest Joint Business Planning
Proces Joint Business Planning to element strategii biznesowej. W ramach procesu dwie lub więcej firm współpracują ze sobą w celu opracowania wspólnych planów biznesowych, które pozwolą na osiągnięcie wyznaczonych w ramach współpracy celów. Realizując projekt JBP firmy, współpracując w celu opracowania planów sprzedaży, wprowadzenia nowych produktów na rynek, repozycjonowania cen sprzedaży i poziomu realizowanej marży. Wspólnie planują rozwój kategorii produktowej wraz z private label w oparciu o proces CATMAN, wypracowują szerokość asortymentu w kategorii i Point of Purchase (PoP). Ustalają plan działań marketingowych i trade marketingowych, dystrybucji, produkcji lub też innych działań biznesowych. Opracowany w procesie JBP Action Plan zawsze uwzględnia cele obu stron, a także szczegółowo rozpisane działania, jakie partnerzy będą podejmowali, aby osiągnąć założone cele. JBP pomaga firmom zwiększyć konkurencyjność, dzięki zmianie formuły współpracy i koordynacji działań z klientami albo dostawcami. Wymaga on jednak zaangażowania i zaufania obu stron, a także otwartości na wspólne cele i działania.
Główne korzyści z wdrożenia i realizacji procesu JBP
Podstawowym celem i zarazem korzyścią z realizacji procesu JBP jest uzyskanie przez obie strony tego procesu określonego profitu poprzez:

Obszary procesu Joint Business Planning

Główne założenia procesu Joint Business Planning
