>

Proces JBP

Wdrażamy w organizacjach proces JBP

Proces JBP (Joint Business Planning) to kompleksowe podejście do budowania współpracy między partnerami biznesowymi, oparte na wspólnych celach, danych i planach działania. Nasze rozwiązania wspierają organizacje w analizie potencjału rynkowego, wyznaczaniu priorytetów i skutecznej realizacji strategii, zapewniając trwały wzrost i mierzalne rezultaty.

Joint Business Planning

Co zyskuje organizacja

Zakres
procesu JBP

Jak wygląda JBP z Klientem

Narzędzia
i zasoby

Matryca produktowa

Profil
klienta

Uzasadnienie biznesowe

Czym jest Joint Business Planning

Proces Joint Business Planning to element strategii biznesowej. W ramach procesu dwie lub więcej firm współpracują ze sobą w celu opracowania wspólnych planów biznesowych, które pozwolą na osiągnięcie wyznaczonych



w ramach współpracy celów. Realizując projekt JBP firmy, współpracując w celu opracowania planów sprzedaży, wprowadzenia nowych produktów na rynek, repozycjonowania cen sprzedaży



i poziomu realizowanej marży. Wspólnie planują rozwój kategorii produktowej wraz



z private label w oparciu o proces CATMAN, wypracowują szerokość asortymentu



w kategorii i Point of Purchase (PoP). Ustalają plan działań marketingowych i trade marketingowych, dystrybucji, produkcji lub też innych działań biznesowych. Opracowany w procesie JBP Action Plan zawsze uwzględnia cele obu stron, a także szczegółowo rozpisane działania, jakie partnerzy będą podejmowali, aby osiągnąć założone cele. JBP pomaga firmom zwiększyć konkurencyjność, dzięki zmianie formuły współpracy



i koordynacji działań z klientami albo dostawcami. Wymaga on jednak zaangażowania



i zaufania obu stron, a także otwartości na wspólne cele i działania.

Główne korzyści z wdrożenia i realizacji procesu JBP

Podstawowym celem i zarazem korzyścią z realizacji procesu JBP jest uzyskanie przez obie strony tego procesu określonego profitu poprzez:

Obszary procesu Joint Business Planning
Główne założenia procesu Joint Business Planning

Joint Business Planning

Co zyskuje organizacja

Zakres procesu
JBP

Jak wygląda JBP z Klientem

Narzędzia
i zasoby

Matryca produktowa

Profil
klienta

Uzasadnienie biznesowe

Czym jest Joint Business Planning

Proces Joint Business Planning to element strategii biznesowej. W ramach procesu dwie lub więcej firm współpracują ze sobą w celu opracowania wspólnych planów biznesowych, które pozwolą na osiągnięcie wyznaczonych



w ramach współpracy celów. Realizując projekt JBP firmy, współpracując w celu opracowania planów sprzedaży, wprowadzenia nowych produktów na rynek, repozycjonowania cen sprzedaży



i poziomu realizowanej marży. Wspólnie planują rozwój kategorii produktowej wraz



z private label w oparciu o proces CATMAN, wypracowują szerokość asortymentu



w kategorii i Point of Purchase (PoP). Ustalają plan działań marketingowych i trade marketingowych, dystrybucji, produkcji lub też innych działań biznesowych. Opracowany w procesie JBP Action Plan zawsze uwzględnia cele obu stron, a także szczegółowo rozpisane działania, jakie partnerzy będą podejmowali, aby osiągnąć założone cele. JBP pomaga firmom zwiększyć konkurencyjność, dzięki zmianie formuły współpracy



i koordynacji działań z klientami albo dostawcami. Wymaga on jednak zaangażowania



i zaufania obu stron, a także otwartości na wspólne cele i działania.

Główne korzyści z wdrożenia i realizacji procesu JBP

Podstawowym celem i zarazem korzyścią z realizacji procesu JBP jest uzyskanie przez obie strony tego procesu określonego profitu poprzez:

Obszary procesu Joint Business Planning
Główne założenia procesu Joint Business Planning

Joint Business Planning

Co zyskuje organizacja

Zakres
procesu JBP

Jak wygląda JBP z Klientem

Narzędzia
i zasoby

Matryca produktowa

Profil
klienta

Uzasadnienie biznesowe

Czym jest Joint Business Planning

Proces Joint Business Planning to element strategii biznesowej. W ramach procesu dwie lub więcej firm współpracują ze sobą w celu opracowania wspólnych planów biznesowych, które pozwolą na osiągnięcie wyznaczonych



w ramach współpracy celów. Realizując projekt JBP firmy, współpracując w celu opracowania planów sprzedaży, wprowadzenia nowych produktów na rynek, repozycjonowania cen sprzedaży



i poziomu realizowanej marży. Wspólnie planują rozwój kategorii produktowej wraz



z private label w oparciu o proces CATMAN, wypracowują szerokość asortymentu



w kategorii i Point of Purchase (PoP). Ustalają plan działań marketingowych i trade marketingowych, dystrybucji, produkcji lub też innych działań biznesowych. Opracowany w procesie JBP Action Plan zawsze uwzględnia cele obu stron, a także szczegółowo rozpisane działania, jakie partnerzy będą podejmowali, aby osiągnąć założone cele. JBP pomaga firmom zwiększyć konkurencyjność, dzięki zmianie formuły współpracy



i koordynacji działań z klientami albo dostawcami. Wymaga on jednak zaangażowania



i zaufania obu stron, a także otwartości na wspólne cele i działania.

Główne korzyści z wdrożenia i realizacji procesu JBP

Podstawowym celem i zarazem korzyścią z realizacji procesu JBP jest uzyskanie przez obie strony tego procesu określonego profitu poprzez:

Obszary procesu Joint Business Planning
Główne założenia procesu Joint Business Planning